Varumärkesbygge – nog kan det låta lite pretentiöst. Men om vi säger så här istället: skapa så många positiva igenkänningseffekter som möjligt kring ert företag. Till exempel lättbegripliga och informativa texter, positiva artiklar i tidningen (utan att det är köpt reklam), en välkomnande entré och en upplevelse till kunden om att ”Oj! Här har de minsann tänkt till”, en arbetsmiljö som gör att de anställda älskar sitt jobb.
Låter det här som något du/ni vill åstadkomma med ert företag? I så fall: kontakta mig så kan vi titta på vad som kan göras, hur det ska göras och när det ska göras.
Mitt namn är Dag Gustavsson – jag har varit tidningsredaktör, trädgårdsarbetare, pressekreterare, partiledarassistent, lagerarbetare och projektledare. Nu är jag dessutom en kreativ inredare – få stiger in i mitt hem utan att säga ”Åh!” Idag är jag en entreprenör med viljan att bidra till att förverkliga dina/era företagsdrömmar.
Varför kontakta just mig? Jag är både en idémakare och en utförare. Jag är organisatorisk och lätt att ha att göra med.
Jag vill se resultat och hjälper er med:
– texter till broschyrer, hemsida mm.
– pressmeddelanden - kommunikationsplaner
– rådgivning för mediakontakter
– rådgivning för presentationsteknik
– korta och längre föreläsningar om: konsten att mingla, vikten av kommunikation, ett kontaktnät bygger inte sig själv, mm.
– PowerPoints
– inredningsrådgivning
– ta fram förslag på inredning samt genomförande av inredningsprojekt
– ta fram förslag på trädgårdsdesign
En tidigare arbetsgivare om mig:
”Dag är en idérik och ansvarskännande och utförde alltid sina mångfacetterade arbetsuppgifter på ett mycket förtjänstfullt sätt. Han är en alltigenom behaglig person – lätt att ha att göra med och tycka om. Mycket riktigt blev Dag också snabbt en uppskattad medarbetare och kollega. En stor styrka är hans goda humör och sinne för humor vilket i kombination med hans professionalitet är ett vinnande koncept.”